دوربین کنون EOS-R6-Mark-IIاخبار عکاسی دوربین های عکاسی لنزهای عکاسی معرفی تجهیزات عکاسی 

دوربین جدید کنون EOS R6 Mark II

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

دوربین جدید کنون EOS R6 Mark II

بزرگ‌ترین خبر: EOS R6 Mark II به عنوان بخشی از محصول جدید Canon، قفسه‌ها را در سراسر جهان زیبا می‌کند. به عنوان سریع‌ترین دوربین بدون آینه EOS R تا به امروز، انتظار چیزهای بزرگی را داریم. این دوربین با داشتن امکانات ویژه و بروز رسانی شده مثل: فوکوس خودکار، سرعت شاتر فوق‌العاده و سنسور به‌روز شده، برای سازندگان و عکاسان بسیار ایده‌آل است.

دوربین R6 Mark II بسیار سریع و قابل اعتماد است. و مانند نسخه های قبلی از همان پردازنده DIGIC X استفاده می کند، اما عملکرد آن افزایش یافته است. شکستن رکوردهای سرعت برای عکاسی پیاپی (تا 40 فریم در ثانیه، با گزینه های 20 فریم در ثانیه و 5 فریم در ثانیه)، باعث شده که لحظات زودگذر به طور کامل ثبت و ضبط شود. EOS R6 Mark II تنها دوربینی در کلاس خود است که با فوکوس همزمان Dual Pixel CMOS AF II با کیفیت 4K 60p UHD فیلم‌برداری می‌کند، بنابراین فیلمسازان می‌توانند یکی از بهترین عملکردها را در فیلمبرداری تجربه کنند. کنون جدید ما از یک سنسور چشمگیر 24.1 مگاپیکسلی CMOS، بهره برده که بهترین حساسیت حسگر در بین دوربین های فول فریم بدون آینه تا به امروز است.

فوکوس خودکار

دوربین دوربین جدید کنون EOS R6 Mark II در فوکوس خودکار و دنبال کردن سوژه متحرک بسیار هوشمندانه عمل می کند، در حالی که فوکوس در سطوح نور کم (تا -6.5 EV) و تا ISO 102400 به دقت انجام می پذیرد و نوید بخش این است که می‌توانید تصویر محیط را بدون کاهش کیفیت ثبت کنید.

زمان ضبط طولانی‌تر، عملکرد وب‌کم، عمر باتری طولانی‌تر و کمک OVF باعث بهبود تجربه عکس‌برداری می‌شود، در حالی که ناوبری یکپارچه، ارگونومی کاربر پسند و ساختار مقاوم در برابر آب و هوا به کنترل کلی این دوربین بسیار کمک می‌کند.

بدنه EOS R6 Mark II از اواخر نوامبر با قیمت بدنه 2779.99 پوند یا 3999.99 پوند با لنز RF 24-105mm F4L IS USM در دسترس خواهد بود.

 

RF 135mm F1.8L IS USM


دومین خبر بزرگ معرفی لنز تله فوتو RF 135mm F1.8L IS USM است. در این لنز به دلیل داشتن حداکثر دیافراگم 9 تیغه f/1.8 و تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال داخلی، برای عکاسی پرتره بسیار ایده‌آل است. این لنز می تواند در ترکیب با فاصله کانونی 135 میلی متری، بوکه جذاب و محیطی آرام برای عکاسی به وسیله افزایش فاصله بین سوژه و عکاس ایجاد کند. این لنز فوق العاده سریع، دارای دو دکمه عملکردی قابل تنظیم برای بهبود هندلینگ است.

منبع: Photographynews – جهت مطالعه مطلب اصلی روی منبع کلیک کنید.

 

دیلنز پایگاه جامع خبر و آموزش عکاسی

 

شما میتوانید برای درک بهتر از هنر عکاسی از آموزش های رایگان سایت دیلنز استفاده کنید.

جهت استفاده از آموزش های عکاسی سایت دیلنز کلیک کنید

Spread the love

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید