درباره دیـلنز

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

آموزش عکاسی

درباره دیلنز

دیلنز کجاست و چه کاری انجام میدهد؟

درباره دیلنز باید کمی توضیح دهیم: لنز یکی از تاثیرگذار ترین و گران قیمت ترین قسمت های یک دوربین عکاسی است که همواره تاثیر زیادی روی کیفیت عکس های ثبت شده دارد. پس از انقلاب دیجیتال در جهان، همه چیز رو به دیجیتال شدن گذاشت. لنز دوربین هم از این قاعده مستثنا نبود. لنز های دیروز تبدیل به لنزهای دیجیتال امروز شدند تا با دوربین های دیجیتال سینک شوند.

تیم دیلنز در واقع نام خود را از این لنزهای دیجیتال ( Digital Leans ) گرفته و در پی شفاف سازی بیشتر در این هنر و صنعت بزرگ است.

دیلنز به دنبال این است که به صورت کاملا ساده مباحث حرفه ای را آموزش داده و با استفاده از متدهای جدید و به روز آموزش مثل تولید پادکست به بالاتر بردن سطح این آموزش ها کمک و آن را برای علاقه مندان جذاب تر از پیش ارائه دهد.

 

تیم دیلنز وابسته به هیچ سازمان و ارگانی نیست و تمام این تلاش ها به دلیل دغدغه شخصی تیم دیلنز بوده و به صورت کاملا خصوصی و مستقل فعالیت می کند.

 

ما در دیلنز به دنبال آموزش هنر و صنعت عکاسی و همچنین ارائه اخبار روز به علاقه مندان و هنرمندان بزرگ کشور هستیم و بر این باوریم که آموزش و استفاده درست از وسایل و علوم باعث زیباتر شدن زندگی انسان ها و جامعه اطراف مان خواهد بود.

پس همواره در تلاشیم تا این هنر و صنعت را به صورتی ساده و حرفه ای به صورت رایگان آموزش داده و اطلاع رسانی کنیم تا شاید سهمی در پیشرفت و اعتلای هنر عکاسی در جامعه داشته باشیم.

تیم دیلنز با بهره گیری از دانش آموختگان و هنرمندانی که سال ها در این حرفه فعالیت داشته و دارند به دنبال این است که به آرزوی بزرگ خود یعنی آموزش عکاسی برای همه جامه عمل بپوشاند.

 

Spread the love